Bonjour - J’ai une carte graphique AMD Ryzen Véga 8 « graphics » depuis 2019. Régulièrement, les mises à jour se font automatiquement et sont répertoriées dans le dossier AMD sur mon disque C. Ces mises à jour sont lourdes en espace. Peut-on, sans avoir de souci avec ma carte, supprimer les anciennes mises à jour pour libérer de l’espace sur le disque C. Si oui, quelles est la procédure ? Merci .
Solved! Go to Solution.
Yes, you can uninstall old AMD Ryzen Vega 8 graphics card driver updates to free up space on your C drive. Back up your important data, stop the Driver Update Service, uninstall the old updates and start the Driver Update Service
Yes you can safely delete them.
Depending on the total size, just right click the folder > delete, or do the same for each entry in folder.
Yes, you can uninstall old AMD Ryzen Vega 8 graphics card driver updates to free up space on your C drive. Back up your important data, stop the Driver Update Service, uninstall the old updates and start the Driver Update Service
Yes you can safely delete them.
Depending on the total size, just right click the folder > delete, or do the same for each entry in folder.