cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

General Discussions

jacdo08
Journeyman III

Désinstallation mises à jour

Bonjour - J’ai une carte graphique AMD Ryzen Véga 8 « graphics » depuis 2019. Régulièrement, les mises à jour se font automatiquement et sont répertoriées dans le dossier AMD sur mon disque C. Ces mises à jour sont lourdes en espace. Peut-on, sans avoir de souci avec ma carte, supprimer les anciennes mises à jour pour libérer de l’espace sur le disque C. Si oui, quelles est la procédure ? Merci .

 

0 Likes
2 Solutions
davla
Adept I

Yes, you can uninstall old AMD Ryzen Vega 8 graphics card driver updates to free up space on your C drive. Back up your important data, stop the Driver Update Service, uninstall the old updates and start the Driver Update Service

View solution in original post

0 Likes

Yes you can safely delete them.

Depending on the total size, just right click the folder > delete, or do the same for each entry in folder.

Ryzen 5 5600x, B550 aorus pro ac, Hyper 212 black, 2 x 16gb F4-3600c16dgtzn kit, Aorus gen4 1tb, Nitro+RX6900XT, RM850, Win.10 Pro., LC27G55T..

View solution in original post

0 Likes
2 Replies
davla
Adept I

Yes, you can uninstall old AMD Ryzen Vega 8 graphics card driver updates to free up space on your C drive. Back up your important data, stop the Driver Update Service, uninstall the old updates and start the Driver Update Service

0 Likes

Yes you can safely delete them.

Depending on the total size, just right click the folder > delete, or do the same for each entry in folder.

Ryzen 5 5600x, B550 aorus pro ac, Hyper 212 black, 2 x 16gb F4-3600c16dgtzn kit, Aorus gen4 1tb, Nitro+RX6900XT, RM850, Win.10 Pro., LC27G55T..
0 Likes