Hello everyone,
Config :
Asus B650E-F Gaming WiFi
R7 7700
Corsair Vengeance 2x16Go 6000Mhz
Asus TUF 7900 XTX
Following a recurrent crash on Forza Horizon 5 that I will detail later in the post concerning AMD SmartAccess Memory (AMD SAMM), I always have events of this kind in my event handler, what is the cause?
AMD_ANR_BG_PROC
Function: GET_INPUT_DEVICES called.
AMD_ANR_BG_PROC
Function: ret=0 size=4 called.
AMD_ANR_BG_PROC
Function: GET_OUTPUT_DEVICES called.
AMD_ANR_BG_PROC
Function: ret=0 size=5 called
I just saw, I can disable it on startup.
For the problem with AMD SAMM, I have concerns about a video game (Age of Empires Online) where intense lags are felt. The problem is that I just saw on the HotWheels DLC of Forza Horizon 5, the game crashes without AMD SAMM, I just reactivated it and no more worries, it will be laborious to reactivate / deactivate it every time, or experience failures on other games possibly...
Thanks you
bonjour le même problème que toi mais sur le jeux sons of the forest le jeux plantait avec un message de amd le logiciel amd a détecté un dépassement de délai du pilote sur votre système .
je c’est pas quoi faire, j’ai désinstaller et re installer le software de amd rien ne change , j’ai même au télécharger Windows 11 pour voir si c’était pas ca le problème.
Intel i713700KF 4x8 Go de RAM 3200 7900XTX
GET_OUTPUT_DEVICES
Ca ne concerne pas le même problème malheureusement. Le premier c'était pour des évents dû à AMDNoiseSuppression et le deuxième concerne AMD SmartAccess Memory sur certains jeux. Essaie de le désactiver pour voir si tu peux y jouer normalement ?