cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Graphics Cards

kruziquiz
Journeyman III

Placa de video rx550 4gb fazendo tela congelar ,mouse, e perca de fps

Eu sou brasileiro, por favor, caso você precise traduzir para o seu idioma. estou achando que e a placa de vídeo porque geralmente quando a desconecto ela para esse problema ja testi tudo memoria ram procesador placa mae fonte hd e n vi nenhum problema acontece quando a placa tem que trabalhar um vídeo no yt ou algum movimento de efeito do google ou de jogo, tambem de um erro de bug no motorista quando a placa tem trabalho pouco tem um pouco de efeitos e trava a tela como vezes volta as vezes tão reiniciando o computador nao sei como resolver esse problema este problema este problema atrapalhando muito. caso sabe qual é por favor me avise obrigado por ler

0 Likes
1 Reply
kruziquiz
Journeyman III

I am Brazilian, please, in case you need to translate into your language. i'm thinking that and the video card because usually when i disconnect it to this problem already testi all ram ram procesador card mae hd source and n saw no problem happens when the card has to work a video on yt or some movement google's effect or game, also a bug error in the driver when the board has little work has a little effects and hangs the screen as times back so restarting the computer do not know how to solve this problem this problem getting in the way. case know what is please let me know thanks for reading

0 Likes