cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Drivers & Software

NaldoBR
Journeyman III

AMD Driver HELP ME PLSS

Olá, sou brasileiro e estou participando do fórum AMD,Sou cliente e já recomendo placa e processadores amd mesmo com preconceitos devido a problemas e mitos de anos atrás.
Estou um pouco indignado por causa dos drivers AMD para placas de vídeo da série 500, 5000 e 6000, mesmo para a série 6000 eles são um pouco melhores com drivers mais recentes,melhorou um pouco e comparado ao concorrente, mas ainda falta muito pra gente ter um desempenho favorável para os usuários da amd com dx11 e dx9, me sinto um pouco mal porque a amd tem se dedicado tanto ao dx12 que até com tanta dedicação ainda perde para a concorrência no dx12 a provar está no plague tale requiem, o game sendo em dx12 uma RTX 3050 uma placa inferior ao 6700xt,prefiro que faça um trabalho bom em todas as areas que só em uma,o diferencial para mim amd é custo e qualidade das placas,oque ta matando é os drives que estão ruim,muito ruims mesmo.
os drivers atuais estão ruim em dx11,god of war não consigo joga a 60 fps no low,não consigo joga fortnite acima de 30 fps em dx11 porque surgi um bug,tenho que abrir e fecha o game roda e mesmo assim travar,é ridiculo isso,amd não estou sendo hater só to sendo sincero como cliente e consumidor amd,mais respeito amd por quem ama o seus produtos,já deixei de recomendar os produtos amd pra amigos por contas desse problemas que perseguem e são muito chatos,você querer joga e não pode por conta de um driver que foi mal feito,é revoltante isso,se eu estou assim na griga também tem pessoas que pensar em igual a mim tenho certeza.

meu configs
rx 5500xt
processador r5 5500
16gb ram
b450 asus


Hello, I'm Brazilian and I'm participating in the AMD forum, I'm a customer and I already recommend amd board and processors even with prejudices due to problems and myths from years ago.
I'm a little outraged because of AMD drivers for 500, 5000 and 6000 series,improved a little and compared to the competitor, but there is still a long way to go for us to have a favorable performance for amd users with dx11 and dx9, I feel a little bad because amd has been so dedicated to dx12 that even with so much dedication it still loses to the competition in the dx12 to prove is in the plague tale requiem, the game being in dx12 an RTX 3050 a card inferior to the 6700xt, I prefer that it does a good job in all the areas that only in one, the differential for me amd is cost and quality of the boards, what is killing is the drives that are bad, really bad.
the current drivers are bad on dx11, god of war I can't play at 60 fps on low, I can't play fortnite above 30 fps on dx11 because a bug came up, I have to open and close the game and it still crashes, it's ridiculous that, amd i'm not being a hater, i'm just being honest as a customer and amd consumer, more respect amd for those who love their products, i've stopped recommending amd products to friends because of these problems that persecute and are very annoying, you want to play and it can't because of a driver that was poorly made, that's revolting, if I'm like this in the griga, there are also people who think the same as me I'm sure my configs rx 5500xt r5 5500 processor 16gb ram b450 asus


 

 




0 Likes
0 Replies