AnsweredAssumed Answered

Wattman configuration error

Question asked by diegohers on Apr 29, 2019
Latest reply on May 12, 2019 by jah

"Default Radeon WattMan settings has been restored due to unexpected situation"

Hello. I have MSI RX 580 GPU with Ryzen 5 2600 processor, 8 gb RAM DDR4 (hyperX 2400) and PSU Thermaltake 500W 80Plus  Bronce. So while playing The Crew 2 or PUBG after a few minutes of Gameplay suddenly my monitor goes blank and it shows no signal. When I  restart the cpu it says Default Radeon Wattman settings has been restored due to unexpected situation.

Before, with an Intel I5 6500 and 8gb DDR3 and a PSU of 500w (not real) I did not pass this

And please provide me some solution to get rid of this problem. Thank you.

("La configuración predeterminada de Radeon WattMan se ha restaurado debido a una situación inesperada" Hola. Tengo la GPU MSI RX 580 con procesador Ryzen 5 2600, 8 gb RAM DDR4 (hyperX 2400) y PSU Thermaltake 500W 80Plus Bronce. Así que mientras jugaba The Crew 2 o PUBG después de unos minutos de juego, de repente, mi monitor se queda en blanco y no muestra ninguna señal. Cuando reinicio la CPU, dice que la configuración predeterminada de Radeon Wattman se ha restaurado debido a una situación inesperada. Antes, con un Intel I5 6500 y 8gb DDR3 y una PSU de 500w (no real) no pasé esto Y por favor, dame alguna solución para deshacerme de este problema. Gracias.)

Outcomes