7 Replies Latest reply on Apr 19, 2018 6:50 PM by kmlayolle

Ayuda. AMD drivers

kmlayolle

English:

Hello.

I have an all-in-one Lenovo C-40 (F0B5005CLD) with an AMD A8-4410 APU with Radeon R5 Graphics 2.20GHz processor. I have an issue since i updated my video driver with the AMD crimson app (forgot its name rn). My problem is that my pc's freezing every 3 seconds. I tried to restore my first drivers with the AMD clean up tool, but it left me with no drivers, so I reinstalled the drivers but it was the same issue. It would be fine to have some help. Hope you guys know what i can do. TY

Español:

Hola.

Tengo un pc all-in-one Lenovo C-40 (F0B5005CLD) con un procesador AMD A8-4410 APU with Radeon R5 Graphics 2.20GHz. Mi problema es que actualicé los drivers de video con la app de AMD y ahora la pantalla se freezea aproximadamente cada 3 segundos. Utilicé la herramienta de amd para limpiar los drivers y entré a un juego que me corría a 60 fps antes del incidente, ahora me corre a 2 fps. He vuelto a actualizar los drivers, sin suerte, se sigue freezeando la pantalla. ¿Alguien sabe qué hacer? esto es realmente desesperante. Quizá una pagina donde pueda actualizar drivers por fecha y así no tomar la ultima versión o algo así. Me vendría genial ayuda, gracias.