1 Reply Latest reply on Feb 1, 2017 11:41 AM by amdmatt

Eyefinity on Laptop is´nt working

ghoul_raptr

( At first Sorry for my bad Enlish, im a student from Germany)

I have a Laptop (Toshiba P70-B-101) with one Amd Radeon R9 M200X and a Intel HD Grafics 4600.

I want to play some games with Eyefinity but it says there no enough displays for Eyefinity. If i want to use it i should make sure that the displays connected properly.

I think the displays are used with the Intel grafic card but how can i change it to the AMD?

In the Intel software i can make something called "Collage"

thats like the eyefinity but it is not usefull for gaming

German:

Ich hab nen Laptop (Toshiba P70-B-101) mit einer AMD R9 M200X und einer Intel HD  Grafics 4600.

Ich will ein paar spiele auf meinen 3 Bildschirmen mit Eyefinity spielen, aber es kommt die meldung "Es sind nicht genug Anzeigen für Amd Eyefinity vorhanden.

Wenn sie mehr ale eine Anzeige verwenden stellen sie sicher, dass ihre Anzeigen ordnungsgemäß verbunden sind."

Ich glaube das meine 3 Monitore über die Intel Graka laufen und nur über die AMD wenn ich die spiele ausgewählt habe.

Es gab in der software von Intel die einstellung "Collage" mit der ich 2 Monitore benutzen konnte.

Die sache läuft aber nur über die Intel Graka die ja nicht fürs gaming gemacht ist.