1 Reply Latest reply on Jan 23, 2017 9:47 AM by le-spartan-117

Catalyst Crimson Relive = Black screen and crash PC

le-spartan-117

English version = Hello, i have a problem with crimson relive driver (all version), i can install and reboot my pc but the catalyst software don't loading at boot and i open manually the screen turn to black (with beautiful colors lol) and the PC restart few minutes after that, my Graphics cards is cross-fire R7 260X oc Bonaire, With crimson standard Driver (16.11.5 for example) no problem to start catalyst center, but some games not launch in cross-fire mod for example watch-dogs 2, i like to update the driver to play my games correctly in Cross-fire...

Can you help me please ?

Version française = Bonjour, j'ai un problème avec les pilotes crimson relive (toutes versions); je peux les installer sans problèmes et redemarrer sur windows mais le gestionnaire catalyst ne se lance pas au boot et quand je le lance manuellement l'ecran passe au noir avec de belles couleurs en prime et le pc redemarre quelques temps après, mes cartes sont des R7 260X oc bonaire en crossfire, avec mon ancien pilote le 16.11.5 tout va bien aucun problème de lancement. Seulement des jeux ne fonctionne pas en mode Cross-fire exemple Watch-dogs 2, j'aimerais bien que les derniers pilotes fonctionne...

Pouvez-vous m'aider s-il-vous-plait ?

• Re: Catalyst Crimson Relive = Black screen and crash PC
          le-spartan-117

Edit,

English version: I found a solution a multi-kick in face of my old-bios cards for newest revs + flash into DOS ? (really ? 2017 and Flash bios by DOS ? ATI is a joke...) and all problems solved immediately,

Version française: J'ai trouvé une solution un enchainement de la mort qui tue au bios de mes cartes, ainsi que le téléchargement de nouveau plus récents + flash casse-couilles en dos pourri tout ça en 2017 ?! vive ATI ! et tout mes problèmes ce sont envolés,