3 Replies Latest reply on Jun 16, 2016 1:59 AM by amdmatt

R7 370 power color 4gb gray screen crash problem

luccayoshioka

boa noite, Estou um tanto insatisfeito com o produto PowerColor R7 370 4gb, desde o primeiro dia de instalação tive alguns problemas com crash, super-aquecimento, erro de Software.a unica maneira que encontrei para solucionar o problema parcialmente, foi aumentado para 80 ~90% o uso do FAN manualmente toda vez que inicio um jogo, porém, continua crashando!! tentei encontrar meios de abrir um chamado ou contato com a PowerColor, sem sucesso, metade das páginas do site se encontra com erros e falhas.considerações adicionais:- estou com a última versão do software ATI Radeon Catalyst.- as configs do meu pc são: AMD 8320e ; ASUS m5a97 EVO R2.0  4x8gb HyperX 1600; SSD Sandisk 240; Fonte Zalman 700GLX;- estou a ponto de desistir e correr atras de uma GTX!

=================

hi,

i'm having some problem with my new PowerColor R7 370 4gb, i've tried to use all possible versions of AMD radeon settings (16.3.2 , 16.6.1 and others) but, my games still crashing!!!! i'm seeing my screen gray with some lines in vertical!! and all the system crash, and i need to reboot my computer!! sometimes, the system recovery yourself, and still working, but, with this crazy crashing!! i try to use some software to control the FAN , without success!! i have no support in powercolor's website!! my configs: AMD 8320e ; ASUS m5a97 EVO R2.0 ; 4x8gb HyperX 1600; SSD Sandisk 240; powerSup Zalman 700GLX. I'm planning to change my VGA for a GTX!! i'm boring and angry with it!!

Help me pleaaaaaaase