1 Reply Latest reply on May 29, 2016 4:59 PM by cantlive

Problema con drivers para Overwatch

cantlive

Tengo problemas para correr overwatch, me dice que tengo que actualizar los controladores de mi notebook.
      Al actualizarlos me dice: Radeon Setting are currently not available. Please try again after connecting AMD graphics.
      Vi la "solución" de amd, pero me dice que tengo que descargar el driver Radeon Software 15.12, al instalarlo me dice que es muy antiguo para overwatch, lo actualizo y sigue el mismo problema.
      (Tengo un hp pavilion apu10 HD 7620g y una HD 8670M y 8gb de ram)

Y un notebook con características parecidas i3 y una nvidia gtx 560 de 2gb corre bien el overwatch....

• Re: Problema con drivers para Overwatch
          cantlive

Hi,

i have problems with overwatch, the error say: you need update your drivers, when i update my graphics drivers(last version) appears this error: Radeon Setting are currently not available. Please try again after connecting AMD graphics.

I saw a "solution" in AMD website, but say: you have to download the Radeon Software 15.12, when i install this driver, overwatch says, this driver is very old, need update...and again i have the same problem.

Sorry for my english.

Mi laptop is Hp Pavilion a10 HD 7620g and HD 8670M - RAM 8gb.

i hope a happy solution