0 Replies Latest reply on Apr 2, 2016 3:43 PM by rilleex

TDR_VIDEO_FAILURE (atikmpag.sys) Help Me

rilleex

Hello,

I have a laptop with ATI Radeon HD 6630M , I was playing normally until the game locked and the display driver stopped working. After this, Windows could not start normally , always gave the following warning: TDR_VIDEO_FAILURE and atikmpag.sys . I was using Windows 10, Windows formatted for the same and when he would install the card driver gave the same problem. I went back to Windows 7 and independent driver version that place , of always the same problem. Note : I formatted the computer, and I'm currently using the PC without the card driver, because it gave the same problem. If someone can help me,

thank you.

Portuguese:

Olá,

Eu possuo um laptop com a placa ATI Radeon HD 6630m, eu estava jogando normalmente até que o jogo travou e o driver de vídeo parou de funcionar. Após isso, o Windows não conseguia iniciar normalmente, sempre dava o seguinte aviso: TDR_VIDEO_FAILURE e atikmpag.sys. Eu estava usando o Windows 10, formatei para o mesmo Windows e quando ele ia instalar o driver de placa dava o mesmo problema. Voltei para o Windows 7 e independente da versão de driver que coloco, da sempre esse mesmo problema. Obs: Formatei o computador, e no momento estou usando o pc sem o driver da placa, porque deu o mesmo problema.

Se alguem puder me ajudar, agradeço.