2 Replies Latest reply on May 20, 2015 7:44 AM by axeygabriel

Oportunidade???

axeygabriel

[portuguese] Olá, me chamo Axey e tenho 13 anos. Moro em Rio Grande do Sul, Brasil. Estudo todo dia sobre engenharia da computação, e tenho 2 idiomas, inglês e portugues. Tive meu primeiro contato com programação aos meus 8 anos. Eu tenho experiências em várias áreas, já fiz um sistema operacional em Assembly, e posteriormente em C(em 2013 quando ainda tinha 12 anos), sei programar em Object Pascal, C, Assembly x86 e PHP. Programo microcontroladores PIC e ATMEGA em C. Sei como funciona um processador e estou fazendo um com lógicas TTL, mas para isso preciso terminar a minha fresadora CNC que estou desenvolvendo. Estudo eletrônica, já fiz modificações em placas de vídeo. Como grande parte deve saber, aqui no brasil, obter materiais para a realização de projetos é algo extremamente caro e difícil, tendo que importar tudo que for utilizar e esperar mais de 2 meses para chegar no país. Meu sonho é ser engenheiro da computação, meu amor por hardware é inexplicável.. Eu queria saber se tem alguma prova ou algum programa alguma bolsa que me apoie ou me de patrocínio. Por favor, respondam este email, é de muita importância para mim e meu futuro. (edit, remove email)...Obrigado

[english] Hello, my name is Axey and I'm 13 years old. I live in Rio Grande do Sul, Brazil. Study all day about computer engineering, and have two languages, English and Portuguese. I had my first contact with programming with 8 years old. I have experience in various areas, I have done an operating system in assembly, and later in C (in 2013 when he was 12 years old), I program in Object Pascal, C, Assembly x86 and PHP. We program PIC microcontrollers and ATMEGA in C. I know how the microprocessor works and I'm doing a microprocessor with TTL logic, but for that I need to finish my CNC milling machine that I am developing. I study microelectronics, and has already made changes in video cards. Here in Brazil, obtaining materials for the realization of projects is extremely expensive and difficult, having to import everything that is using and wait more than two months to reach the country. My dream is to be a computer engineer, my love for hardware is inexplicable .. I was wondering if you have any test or some scholarship to support me or sponsor. Please answer this email, it is very important for me and my future.Thanks

• Re: Oportunidade???

Welcome, I'll whitelist you in a minute. I edited your email out of the post, that's not a wise thing to do. You can connect with anyone on the forum, and when you are directly connected they can see your email if you wish.

I'm not aware of any sponsorship/scholarship that AMD has. I wish you good luck. Hang around here, ask questions, help out with answers, and who knows what might turn up.