cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Drivers & Software

zfax
Newcomer

Windows Crasha With Driver Update - Windows corrompe com nova atualização.

English ;

Hi, I have an AMD Radeon R7 350 Series product. Old half but never gave me a headache, I installed Windows 10 now, everything went smoothly, when I installed the driver directly from AMD's website or with AMD's Driver Detected. My windwos corrupts, blue screen frantically, I updated the Driver by windows update and it was quiet now I am in version 16.6 Crismon, Being used before to 18.1 Adrenalin, I tried to see if Windows was the problem the most every time I try to install the updated driver it corrupts my windows .

Help?

Português - Brazil ;

Olá tenho um produto AMD Radeon R7 350 Series meio antiga mais nunca mê deu dor de cabeça, Atualmente instalei o Windows 10, Ocorreu tudo tranquilo, quando Instalo o Driver Diretamente do Site da AMD Ou Com Driver Detected da AMD Meu windwos corrompe, fica dando tela azul freneticamente, atualizei o Driver pelo windows update e ficou tranquilo agora estou na versão 16.6 Crismon, Sendo que antes utilizava a 18.1 Adrenalin, Eu tentei ver se era o Windows o problema mais toda vez que tento instalar o driver atualizado ele corrompe meu windows.

Ajuda ?

0 Likes
0 Replies