cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Drivers & Software

BSOD When I try to install my video card drivers

Hello guys, I'm having a problem yesterday i bought an upgrade kit for my computer an Intel Core I5 8400 processor and an Asrock H310CM-HG4 motherboard, I already had a video card a Radeon RX 550 I set up the computer, everything normal, video card was giving normal video, ok However, when I tried to install the video card driver either directly from the AMD website or from the "Driver booster" program, it starts to install normally, but when it reaches about 50% -70%, my computer freezes and after one blue screen This blue screen has some information such as "THREADH STUCK IN DEVICE DRIVER" and a website "www.windows.com/stopcode" also appears I've tried several things, like installing other versions of windows 10, I tried using "sfc / scannow" and "dism", but nothing works I don't know what to do, does anyone have any ideas? thank you all

Olá pessoal, estou passando por um problema
ontem comprei um kit upgrade para meu computador um processador Intel Core I5 8400 e uma placa mãe H310CM-HG4 da Asrock, eu já tinha uma placa de vídeo uma Radeon RX 550
Montei o computador, tudo normal, placa de vídeo estava dando vídeo normal, ok
Porém, quando eu tentei instalar o driver da placa de vídeo tanto diretamente do site da AMD ou do programa "Driver booster", começa instalar normalmente, porém quando chega em cerca de 50%-70%, o meu computador congela e depois da uma tela azul
Nessa tela azul tem algumas informações
como por exemplo "THREADH STUCK IN DEVICE DRIVER" e também aparece um site "www.windows.com/stopcode"
já tentei diversas coisas, como instalar outras versões do windows 10, tentei usar o "sfc /scannow" e o "dism", porém nada da certo
eu já não sei o que fazer, alguém tem alguma ideia ? obrigado a todos

Ah, só pra lembrar, com minhas peças antigas nunca tive nenhum problema com ela!

SETUP:

Intel core i5 8400

H310CM - HG4

Smart Modular DDR4 4 GB 2400 mhz

Radeon RX 550

SSD 240 GB ADATA

0 Likes
1 Reply

You have an odd RAM MEMORY company installed.

Need more information on your computer setup like Windows and BIOS versions installed.  How much RAM MEMORY you have installed (only 4 gbytes?) etc.

0 Likes