cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Drivers & Software

Hantares
Journeyman III

adrenalin

Uso uma RX580 a 1/2 anos, nunca tive nenhum problema, mas formatei e atualizei para o ''Adrenalin'' e apareceu um problema q me incomoda pra krl... eu jogava 3 jogos ao mesmo tempo e ainda ouvia uma musica no YT, hj eu abro 2 jogos, e ele instataneamente fecha o outro, e aparece um aviso '' sem memoria na placa de video'' porem, eu continuo fazendo a mesma coisa q eu fazia antes de ter o driver atualizado, eu nao ligo pros graficos, eu so quero jogar mais 3 joguinhos sem essa merda ficar fechando meus jogos...

0 Likes
2 Replies

Please use Google Translate to convert to English. 

Thanks.

0 Likes

I use an RX580 for 1/2 years, I never had any problems, but I formatted and upgraded to '' Adrenalin '' and a problem appeared that bothers me a lot... I played 3 games at the same time and still listened to a song on YouTube, today I open 2 games, and he instantly closes the other one, and a warning '' out of memory on the video card '' appears, however, I keep doing the same thing before I have the driver updated, I don't care about the graphics, I just want to play my 3 games without closing my games...

 

0 Likes