cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Archives Discussions

bastiendu18
Journeyman III

je n'arrive pas a passer de ATI à AMD - I can not seem to pass ATI AMD

bonjour

c’était pour dire que je n'arrive pas a passer de ATI a AMD car quand je met a jour le pilote AMD mon bureau s'affiche en grand du coup je suis obliger de restaurer mon PC

(et en plus quand je vais dans gestionnaire de périphérique ça me met comme quoi le pilote est en AMD)

donc si quelqu’un avait une réponse pour moi

merci

Google  Translate:

hello

it was to say that I can not get a pass from ATI AMD for when I will update the AMD driver my desktop appears suddenly in full force I restore my PC  (plus when I go into device manager it makes me like what the driver is AMD).


So if someone had an answer for me

thank you

0 Likes
1 Reply
Ziple
Adept I

Salut,

Ta question n'est pas très compréhensible même en français... Que veux-tu dire? Tu n'arrives pas à installer les pilotes AMD pour quel produit? Pour une carte graphique pour ordinateur de bureau? Pour une carte graphique de PC portable?

En espérant pouvoir t'aider si tu clarifies ton problème...

Ps: au passage, ce site est un site pour développeurs d'applications, et non pas un forum de support pour l'installation de pilotes...

English version:

Your question is not easy to understand... What are you meaning? Do you mean that you are unable to install the drivers for some AMD products? For which then? A desktop graphic card? A laptop graphic card?

I wish I could help you... But you should make your question more understandable...
Ps: this is a forum for developpers and not for users looking for help about installing drivers...

0 Likes