cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Drivers & Software

marcosfilipex
Journeyman III

Não tem Driver (apu e1 60-10 R2 Graphics)para linux

Pessoal não tem drive pra esse processador para,sistema  linux alguem pode dar uma ajuda, eu estou muito bravo com esse processador to quase tocando fogo nesta porcaria esse processador é um demônio não presta como a AMD faz uma porcaria dessa e ainda não tem drive para seus usuários  que usam linux ja nao presta no windows de tao ruim que é esse processador ja o linux é um pouco mais leve,estou muito bravo e quero respostas dessa empresa inresponsavel que nao coloca drive para linux tem um monte de processador amd que tem drive para linux só esse nao tem parece que ele é especial estou muito bravoooooooooHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

0 Likes
1 Reply

IMPORTANT: PLEASE READ BEFORE POSTING

This question is Not Answered.

ray_m

Please refer to the Terms & Conditions of the use of this Forum before posting.


This is a user to user English language only Support Forum.

There are many freely available online tools that you can use to translate your posts into English. Please make use of these tools before posting.

Please also provide the essential INFORMATION REQUIRED WHEN POSTING A QUESTION.​ <----------------- "Importante"

Translated your Post and made absolutely no sense to me. Please Rewrite your Post according to AMD Forum Rules and translate it into ENGLISH BEFORE POSTING it here.

0 Likes